Blog entry by Lucille Mocatta

Picture of Lucille Mocatta
by Lucille Mocatta - Wednesday, 29 November 2023, 5:40 AM
Anyone in the world

این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون...

اما خبر خوب این است که عطر های ارزان قمیت نیز وجود دارد و ما نیز ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان را برای شما معرفی خواهیم کرد.

عطر و ادکلن همه محصولات عطر و ادکلن عطر و رایحه زنانه عطر زنانه

این محصولات با قیمت بسیار مناسب در تایموشاپ موجود هستند که می‌توانید با صرف هزینه کم یکی از مدل‌های متفاوت آن را خریداری کنید.

عطر لیلیوم برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر لیلیوم مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

با تبخیر نت ابتدایی به سادگی می‌توانید روایحی که در نت میانی نهفته شده‌اند را حس کنید. در تولید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا نت‌های میانی اهمیت زیادی دارند و به نوعی می‌توان گفت که پایه اصلی بو و رایحه عطر شما خواهد بود.

رایحه پایه: قند، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، چوب کشمیر، جیر، چرم و کهربا

قیمت عالی فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.

رایحه اش با داشتن چندین لایه، از نوتس های پایه چوب صدر و مشک و عنبر شروع می شود و تا نوتس های اصلی برگ های سبز سیب پیش می رود.

سالواتوره فراگامو برندی ایتالیایی است که عطرهای بسیار با کیفیت و متنوعی را روانه بازار کرده است. از این بین، در سال ۲۰۰۷ عطر مردانه ای تولید شد با نام اف بای فراگامو پور هوم مردانه که در گروه عطرهای چوبی شرقی قرار می گرفت. این عطر مردانه با رایحه ای تلخ و طبع خنک، می تواند در روزهای گرم سال شما را هیجان زده و شاداب کند.

در زمان تولید انواع عطر زنانه خوشبو و ارزان معمولا نت‌های میوه‌ای و گلی زیادی به کار می‌روند و همین امر سبب شده که لطافت و نرمی خیال گونه‌ای داشته باشند.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

In case you have virtually any queries relating to in which and how you can make use of و - aranika.com,, you possibly can e mail us from our web page.