Blog entry by Yasmin Treasure

Picture of Yasmin Treasure
by Yasmin Treasure - Tuesday, 5 December 2023, 4:55 PM
Anyone in the world

۱- داشتن مغازه و یا پیج معتبر فروش عطر و ادکلن ۲- ارسال مشخصات دقیق مالک مغازه و یا پیج عطری ۳- حداقل تعیین شده برای خرید عمده ۴- تایید مدیر سایت

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

برند رنگ مو اگر معتبر نباشد به خوبی موهای سفید و خاکستری را پوشش نمی دهد و موجب خشکی موها می شود. برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است از برندهای معتبر رنگ مو استفاده کنید.

در این فصل که آب و هوا معتدل است استفاده از انواع عطر‌های گرم و سرد امکان‌پذیر خواهد بود حتی می‌توانید از ادکلن‌های زنانه با طبع معتدل استفاده نمایید.

تازه های دنیای عطر و ادکلن تام فورد تیزیانا ترنزی دانستنی های عطر دنیای روایح زرجف عطر زنانه عطر و سبک زندگی لوران مازون مانسرا معرفی برند معرفی عطر ممو پاریس

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : پوشش دهی خوب، درصد آمونیاک پایین، روغن بادام، ترکیبات روغن فندق و روغن کنجد و همینطور عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

این عطر مردانه با نت هایی از اسطوخودوس و سیب آغاز و با ترکیباتی که شامل چرم می شود، پایان می یابد. این عطر مردانه، رایحه بسیار ناب و خاصی دارد و می تواند به عنوان یک عطر مردانه روزانه جزو انتخاب های برتر شما باشد.

در خصوص نت‌های میوه‌ای هم اغلب از خانواده مرکبات در ترکیب رایحه استفاده می‌شود. در واقع گروه‌های بویایی مرکبات، چوبی، آروماتیک و شرقی نت‌های مناسبی برای این نوع محصولات مردانه هستند. ادکلن های خنک مردانه در این دسته قرا می گیرند.

لینکهای مفید: عطر - ادکلن - خرید عطر - خرید ادکلن - خرید عطر اصل - خرید ادکلن اصل - ادکلن لالیک 

فروش عمده عطر و ادکلن به صورت اینترنتی اولین بار توسط عطر لیلیوم امکان پذیر شده است. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و بزرگترین خرده فروشی عطر ایران و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله در بازار تهران و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت مینماید.

در بخش قبلی، روایحی که بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند را مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت می خواهیم با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته است، ده عطر مردانه پر فروش و برتر که در ابتدای سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفته اند و می توان گفت برای استفاده در آب و هوای ابتدایی سال بسیار مناسب هستند، را معرفی کنیم.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

فیتو یک شرکت معتبر فرانسوی می باشد که همیشه توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست بیاورد. این رنگ مو به به چهره شما جلوه ایی بسیار زیبا و جذاب هدیه می دهد و در عین حال از آسیب رسیدن به موهای شما نیز جلوگیری کرده و مانع از خشکی و شکنندگی موها شما می شود.