Blog entry by Yasmin Treasure

Picture of Yasmin Treasure
by Yasmin Treasure - Sunday, 26 November 2023, 3:41 PM
Anyone in the world

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

مجموعه عطر تینو با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه توزیع بدون واسطه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اورجینال و حمایت مدیران مجرب اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی عطر تینو با استفاده از نیروی تخصصی جوان خبره و با اطلاعات به روز دنیا در این حوزه کاری نمود.

اسانس های به کار رفته در نت های این عطر خوشبو عبارتند از:

خرید گروهی توسط شرکتها و سازمانهای بزرگ: برخی شرکت ها در ایام خاص و یا مناسبتهای مختلف تسهیلاتی برای خرید برای کارکنان خود فراهم میکنند.

اکسسوری نوزاد عطر و ادکلن > عطر و رایحه مردانه > عطر و ادکلن مردانه

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

رنگ پوست و میزان چربی و خشکی آن از عامل‌های تاثیرگذار در میزان پخش بوی عطر و ادکلن به شمار می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را دارید اما درباره بو و رایحه آن مطلع نیستید بهتر است ابتدا نت‌های کاربردی را بشناسید.

نت اولیه: رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی

از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌تواند ادکلن کاپیتان بلک باشد که محصول کشور فرانسه است. این محصول به دلیل اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی بسیار متنوعی که در آن استفاده‌شده است برای چهارفصل شما در نظر گرفته‌شده است. روزهای سرد پاییزی و بهار خود را با کاپیتان بلک می‌توانید متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. در سال ۲۰۰۶ ساخت این عطر زیر نظر کمپانی جان وین به انجام رسیده است.

مون بلان عطری است که رایحه‌ای خنک و شیرینی دارد و ساختار آن با استفاده از مرکبات، گل‌های میوه‌ای و گیاهان معطر شکل‌گرفته است. بهره‌گیری از اسانس چوب در این عطر سبب رسیدن به حس جنگل‌های نم خورده را برای شما تداعی می‌کند.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

استفاده از نت‌های میوه‌ای با ترکیب روایح گل و عطر ماندگار مشک و عنبر در این عطر‌ها یادآور باغ‌های بهشتی است که همه در رویاهای شیرین‌مان می‌بینیم.

If you have any inquiries about where and how to use نتایج جستجو در دسته بندی - aranika.com -, you can get in touch with us at our own web site.