Blog entry by Maribel MacDevitt

Picture of Maribel MacDevitt
by Maribel MacDevitt - Saturday, 18 November 2023, 4:41 PM
Anyone in the world

خرید از آمازون در ایران با استفاده از خدمات اختصاصی ققنوس خرید را بهترین گزینه برای افرادی میدانیم که کالای مورد علاقه خود را در ایران نمیتوانند پیدا کنند یا هزینه های خرید کالاهای برند در داخل ایران برای آنها معقول نیست. البته، تجار و وارد کنندگانی که به دنبال تامین کالاهای خرید از ebay وارداتی مورد نیاز خود هستند، خرید کالاهای برند و اورجینال از آمازون، منبعی ایده آل به شمار میرود.

در گذشته خیلی ها تصور میکردند که خرید از سایت های خارجی یا به طور کلی خرید آنلاین، از امنیت کافی برخوردار نیست؛ اما ما با سال های سابقه فعالیت خود در ققنوس خرید تلاش کرده ایم تا فرایند خرید آنلاین از سایت های خارجی به ویژه خرید از آمازون در ایران را در امن ترین حالت ممکن و با به حداقل رساندن ریسک ها خرید از ebay و خطرات به انجام برسانیم. به علاوه، سایت آمازون آمریکا در سطح بین المللی بسیار مطرح و البته معتبر میباشد و توانسته در طول سال ها به تعداد طرفداران خود بیافزاید.

این فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را از سال 1994 آغاز کرده است. نام بنیانگذار آمازون را حتما میشناسید؛ جف بزوس در شهر سیتل آمریکا فعالیت خود را و خرید از سایت های خارجی شروع کرد. از اهداف جف بزوس این بوده است که آمازون را به فروشگاهی تبدیل کند که هر آنچه میخواهید را بتوانید به سرعت در آن پیدا کنید و با بهترین کیفیت ها خریداری نمایید. این فروشگاه اینترنتی محبوب در حال حاضر در بیش از 14 کشور دنیا نمایندگی دارد و تقریبا توانسته خدمات خود را به نصف جمعیت جهان ارائه دهد. به علاوه، چهارمین کمپانی باارزش دنیا به شمار میرود و مالک آن، جزو سه فرد ثروتمند اول میباشد.